luni, 22 septembrie 2014

Dor de toamna - Miss my romanian autumn - sold

Iubesc toamna cu explozia ei cromatica de nuante calde, nuante contopite in ochii celui ce stie sa-i primeasca frumusetea.
Mi-e dor de toamna din Romania, odata cu dorul meu am asezat intr-un colier gandurile mele in culorile toamnei.
Zeci de perle naturale, aramii si galbene, asezate langa ultimele frunze verzi ce refuza sa imbrace haina doamnei toamna, frunze verzi intruchipate in frumoase margele din aventurin si cristale verzi, cateva margele din jad galben se alatura si ele colierului de toamna.
Piesa centrala este din jasp caramiziu si are o nuanta absolut superba.
Impunator, frumos, iesit din tipar, asteapta sa fie purtat de viitoare stapana :).
Unicat
Pret: 280 lei/90$
P.s. am uitat sa va zic, colierul vine c-o pereche de cercei, cadou, finuti, din doua perle naturale cu tortite placate cu ag.



2 comentarii:

ModaGhid spunea...

frumoasa bijuteria tomnatica propusa de tine, felicitari si nu uita ca toamna inseamna inspiratie si trebuie doar sa inchizi ochii si sa incerci sa-ti imaginezi aleea preferata dintr-un parc pentru a primi toamna si toate splendorile ei

Bijuterii Naira spunea...

Multumesc! Iubesc toamna :)