marți, 2 august 2011

FLORI DE LILIAC - VANDUT / SOLD






Flori de liliac asezate frumos in perlutele sidefate si agatele ce le inconjoara .
Un set format din bratara si cercei , set in care puteti regasi frumoase pietre din ametist , jad , agat verde , agat mov , perle natrale , accesorii usor antichizate placate cu argint .
Lungime bratara ; 23 cm ( pietrele robuste mai iau din volumul bratarii atunci cand este inchisa )
Bratra este fotografia pe mana mea , eu am 15 cm la incheietura mainii .
Lungime cercel : 6 cm , tortite din argint ( jad , perle naturale si ametist )
pret : 85 lei
UNICAT

3 comentarii:

dia spunea...

wow, Naira...ai un blog superb! Abea l-am descoperit si sunt fascinata!
P.S. te-am adaugat in blogrollul meu si te urmaresc prin GFC, cine stie, poate vei dori si tu sa faci acelasi lucru!

Bijuterii Naira spunea...

Hello , Adnia ,
Cum sa nu , cu draga inima ...
Multumesc pentru cuvintele frumoase !

dia spunea...

iar eu iti multumesc ca m-ai adaugat in lista ta!abea astept urmatoarele tale creatii!