marți, 7 iunie 2011

BLUE SMILE - a plecat pe malul marii :) (vandut )






Oceanu zambeste ! Simt asta ! .
L-am rugat sa-mi daruiasca putin din zambetul lui si mi-a daruit . Ce mi-a daruit , am pus in pietrele de amazonit , turcoaz si lapis lazuli .
Sfere fatetate din amazonit , sfere din turcoaz , picaturi din lapis lazuli , accesorii placate cu argint , toate imbratisate de zambetul oceanului .
Pandantul este inchegat dintr-o piatra mare din lapis , imbratisata de sfere mici din amazonit .
Lungime colier : 49 cm
Pret : 130 lei
UNICAT
P.S . colierul vine cu o pereche de cercei asortai colierului , surpriza ;)

2 comentarii:

kryss spunea...

imi plac mult bijuteriile tale si pt asta ti-am oferit un mic premiu, intra aici: http://handmadebykryss.blogspot.com/2011/06/blog-award_09.html sa vezi despre ce e vorba. te pup

Bijuterii Naira spunea...

Kryss , multumesc frumos !