vineri, 1 aprilie 2011

PINK SUN - vandut




Mi-am facut cafeaua de dimineata , am aseazat toate minunatiile necesare ptr colier si am iesit pe terasa .Pe terasa ma astepta Mandrul Soare . Cu aroma cafelei , cu blandele raze de soare si zambetul perlelor sidefii , m-am pus pe treaba .

Ce a iesit ? Se vede in fotografiile de mai sus :).

Un minunat soare din rodocrozit , asezat in flori de argint ( ca sa mai racoreasca din caldura soarelui ) , sfere sculptate din rodocozit , ciorchini din perle naturale gri . Toate se insira frumos ca aroma cafelei ce mi-a inundat mirosul :)...

Dimensiune colier : 57 cm , inchizatoare toggle din argint

Lungime cercel : 5,5 cm , tortite din argint marcat

Dimensiune pandant : 5 cm ( este incadrat in montura din argint marcat )

UNICAT

Niciun comentariu: